Οι Γερμανοί κατασκευαστές αναδεικνύονται παγκοσμίως ως οι μεγαλύτεροι επενδυτές στην έρευνα για την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων

news@thelocal.de – 12 March 2018 Η Γερμανική βιομηχανία αυτοκινήτων είναι παγκοσμίως ο μεγαλύτερος επενδυτής στην εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης των οχημάτων, …

To “Hi-Tech EKO Mobility Rally 2018” υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης – The “Hi-Tech EKO Mobility Rally 2018” under the auspices of the Municipality of Thessaloniki

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης έθεσε υπό την αιγίδα του Δήμου την με γρήγορους ρυθμούς προετοιμαζόμενη διεθνή εκδήλωση του ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. …

Ταχυφορτιστές 350 kW

Η Ολλανδική εταιρεία Fastned παρουσίασε τη νέα γενιά των φορτιστών συνεχούς ρεύματος για υπερταχεία φόρτιση, κατασκευής της ABB, οι οποίοι …

Η ΠΡΟΟΔΟΣ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΑΧΕΙΑΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Στις αρχές της χρονιάς οι κυβερνήσεις της Αγγλίας και της Γαλλίας ανακοίνωσαν την πρόθεση να απαγορεύσουν το 2040 τις πωλήσεις βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων δίνοντας έτσι ένα ισχυρό σήμα υπέρ της επερχόμενης ηλεκτροκίνησης. Όλοι οι κατασκευαστές έχουν αποδυθεί στην προσπάθεια ανάπτυξης της νέας γενιάς των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων επιλύοντας και κάποια από τα γνωστά προβλήματα που φαίνεται ότι αντιμετωπίζονται πλέον με επιτυχία.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

του Ελληνικού Ινστιτούτου Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων – ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο.
1. Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων δημοσίευσε στην ιστοσελίδα http://www.heliev.gr προτάσεις υπό μορφή πακέτου μέτρων απαραίτητων για την ευρύτερη δυνατή διάδοση της ηλεκτροκίνησης των αυτοκινήτων στη χώρα μας.

Αναγκαίες ενέργειες προκειμένου να περάσει η Ελλάδα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Ο χρόνος τρέχει. Οι άλλες χώρες προχωρούν με γρήγορα βήματα. Η ηλεκτροκίνηση των αυτοκινήτων αποτελεί τη νέα τεχνολογική επανάσταση στις μεταφορές. Η εθνική οικονομία χρειάζεται επειγόντως δραστηριοποίηση σε νέους τομείς. Η Ελλάδα έχει σήμερα περισσότερους λόγους από τις άλλες χώρες για να επιδιώξει τη ευρύτερη δυνατή διάδοσή της εφαρμόζοντας ένα συνολικό πακέτο μέτρων.

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων προτείνει: