Uncategorized, Άρθρα, Ενημέρωση

Οι Γερμανοί κατασκευαστές αναδεικνύονται παγκοσμίως ως οι μεγαλύτεροι επενδυτές στην έρευνα για την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων

news@thelocal.de – 12 March 2018

Η Γερμανική βιομηχανία αυτοκινήτων είναι παγκοσμίως ο μεγαλύτερος επενδυτής στην εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης των οχημάτων, όπως συνάγεται από έρευνα που δημοσιεύτηκε την περασμένη Δευτέρα. Κύρια αιτία είναι η συνεχώς αυξανόμενη πίεση που υφίσταται προκειμένου να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις ελαχιστοποίησης των αερίων εκπομπών των προϊόντων της.

Κατά τα δύο τελευταία χρόνια οι Γερμανοί κατασκευαστές αυτοκινήτων Volkswagen, Daimler και BMW ανακοίνωσαν επενδύσεις ύψους 4,7 δισεκατομμυρίων Ευρώ, σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως αναφέρουν στην έκθεσή του οι ερευνητές της Consultancy EY.

Το ποσό αυτό βρίσκεται μακράν και υπεράνω των επενδύσεων ύψους 335 εκατομμυρίων των Αμερικανών κατασκευαστών και της μόλις ύψους 19 εκατομμυρίων επένδυσης των Ιαπώνων συναδέλφων τους.

Αθροίζοντας τις επενδύσεις που ανακοινώθηκαν από τις 16 μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου κατά τα τελευταία δύο χρόνια, η Γερμανία υπήρξε ο μεγαλύτερος αποδέκτης αυτών των κεφαλαίων με περίπου 3,2 δισεκατομμύρια Ευρώ που δαπανήθηκαν στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, πολύ περισσότερων βέβαια από τα 990 εκατομμύρια της Κίνας ή τα 887 εκατομμύρια των Ηνωμένων Πολιτειών.

Η αναγκαιότητα ηλεκτροκίνησης των αυτοκινήτων καθίσταται ολοένα και πιο επιτακτική και μάλιστα σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα και αναγκάζει τους κατασκευαστές να επενδύουν σημαντικά κεφάλαια στην τεχνολογική της εξέλιξη, όπως ισχυρίζεται ο κος Peter Fuss, ειδικός της ΕΥ στα θέματα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Σε ολόκληρο τον κόσμο, οι Γερμανοί κατασκευαστές παρουσιάζουν μεγάλους αριθμούς ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων, τα οποία αναγγέλλονται ως έτοιμα να διατεθούν στις αγορές στα αμέσως επόμενα χρόνια.

Ο τομέας της ηλεκτροκίνησης έχει ωριμάσει και τα αποτελέσματα της αποδοτικότητας των συσσωρευτών θεωρούνται ήδη ως ικανοποιητικά , συνεχίζει ο κος Fuss, αλλά σοβαρά θέματα προσαρμογής στη νέα τεχνολογία είναι βέβαιο ότι θα ανακύπτουν στα αμέσως επόμενα χρόνια.

Στην Κίνα, την μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων του κόσμου, οι κατασκευαστές από του χρόνου θα υποχρεούνται σε συγκεκριμένη ποσόστωση της παραγωγής τους που θα πρέπει να καλύπτεται με αυτοκίνητα «νέας τεχνολογίας»
.
Στο σπίτι μας, την Ευρώπη, η πίεση που ασκείται στη βιομηχανία για κάτι αντίστοιχο έχει αυξηθεί τελευταία ύστερα μάλιστα από μια σειρά σκάνδαλα περιλαμβανομένου εκείνου της VW’s η οποία κλήθηκε να διαχειρισθεί το πρόβλημα 11 εκατομμυρίων πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων σε ολόκληρο τον κόσμο τα οποία αποδείχτηκε ότι στις πραγματικές συνθήκες οδήγησης ρύπαιναν πολύ περισσότερο από ότι είχε πιστοποιηθεί στους εργαστηριακούς ελέγχους εγκρίσεως τύπου.

Μια πρόσφατη απόφαση γερμανικού δικαστηρίου όρισε ότι οι πόλεις δικαιούνται να απαγορεύσουν τα πλέον ρυπογόνα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα από την κυκλοφορία των κέντρων τους έτσι ώστε να μειωθεί η ατμοσφαιρική ρύπανση, γεγονός που επέτεινε τις ήδη εκδηλωμένες αντιδράσεις της αυτοδιοίκησης και των αυτοκινητιστών που απαιτούν καθαρότερες εναλλακτικές λύσεις

Η Volkswagen εξόδευσε περίπου δύο δισεκατομμύρια Ευρώ προκειμένου να μετατρέψει δύο γερμανικά εργοστάσια που από τώρα και στο εξής θα κατασκευάζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ η Mercedes-Benz σχεδιάζει ήδη ένα εργοστάσιο κατασκευής συσσωρευτών στις Ηνωμένες Πολιτείες

Ακόμα οι πωλήσεις των γερμανικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων υπολείπονται εκείνων που σημειώνονται από την Κινεζική BAIC, την Renault-Nissan η την Tesla, αλλά εύλογα προσδοκάται σημαντική αύξηση του μεριδίου αγοράς τους λόγω των πολλών νέων μοντέλων που πρόκειται να κυκλοφορήσουν στις αγορές το 2019 και το 2020.

Previous ArticleNext Article