Uncategorized, Άρθρα, Ενημέρωση

Kia “Hallo” μοντέλο 2021

Το νεότερο μοντέλο ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Kia θα κατασκευάζεται με εντελώς διαφορετικό τρόπο από τον μέχρι σήμερα εφαρμοζόμενο, σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες.

Με στόχο να διατεθεί στην αγορά στις αρχές του 2021 θα διακρίνεται από το χαρακτηριστικό όνομα “Hallo” και θα κατατάσσεται ψηλότερα από τα γνωστά Niro EV και Soul EV. Το νέο αυτό μοντέλο θα δανείζεται το στυλ από την κατασκευαστική φιλοσοφία που ονομάσθηκε “Imagine by Kia”, δείγματα γραφής της οποίας είδαμε πέρυσι στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτων της Γενεύης σε πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα αποτελεί κοινή βάση για προϊόντα τόσο της Kia όσο και της Hyundai.

Οι ανεπίσημες πληροφορίες μιλάνε για αυτονομία – στόχο τα 500 χλμ, επί τη βάσει του ευρωπαϊκού κύκλου δοκιμών και για συστοιχία συσσωρευτών προετοιμασμένη για φόρτιση σε ταχυφορτιστές συνεχούς ρεύματος ισχύος μέχρι και 350 kW.

Σε συνέντευξη που έδωσε στο Autocar ο κ. Emilio Herrera, διευθυντικό στέλεχος της Kia Europe, έγινε αναφορά και στο γεγονός ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Kia στο μέλλον θα αξιοποιούν και τεχνολογικές εφαρμογές που αναπτύχθηκαν από τη φίρμα “Rimac” της Κροατίας. Αν ληφθεί υπόψη το ότι η μικρή αυτή και άγνωστη ακόμα στον πολύ κόσμο εταιρεία της Κροατίας κατασκευάζει σήμερα τα ταχύτερα ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητα του κόσμου αξίας πώλησης της τάξης του 1.000.000 Ευρώ, είναι προφανές ότι η αναφορά της Kia στη συνεργασία μαζί της έχει ιδιαίτερο ειδικό βάρος. Δεν αναφέρθηκε όμως στη συνέντευξη ότι τα υπεραυτοκίνητα της Rimac, με τις ονομασίες «Concept One» και «Concept Two», αντλούν επενδυτικά κεφάλαια τόσο από την Kia όσο και από την Porsche.

Επίσης αναγγέλθηκε ότι η Kia εξασφάλισε επενδύσεις ύψους 25 δισεκατομμυρίων δολαρίων με σκοπό τη χρηματοδότηση της μεγάλης στροφής από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στους ηλεκτροκινητήρες και ότι σχεδιάζει να παρουσιάσει στις αγορές τουλάχιστο 11 νέα μοντέλα ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2025.

Μιλώντας για το μοντέλο “Hallo” του έτους 2021 ο κ. Carlos Lahoz, επί κεφαλής του εμπορικού τμήματος της Kia, είπε ότι αυτό το αυτοκίνητο θα επιδράσει καθοριστικά στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές θα αξιολογήσουν τη συμβολή της Kia στην επερχόμενη τεχνολογική επανάσταση της ηλεκτροκίνησης των αυτοκινήτων. Επιδιώκουμε, είπε, να επιδείξουμε πολύ υψηλά επίπεδα ενεργειακής απόδοσης συνδυασμένα με πρωτοποριακές λύσεις. Σήμερα μιλάμε συνήθως για ηλεκτρικά αυτοκίνητα του τομέα Α ή του τομέα Β όπως και για υπερπολυτελή τέτοια αυτοκίνητα. Εμείς θέλουμε να δημιουργήσουμε κάτι διαφορετικό. Δεν είμαστε μια βιομηχανία αυτοκινήτων γοήτρου. Είμαστε κατασκευαστές αυτοκινήτων που απευθύνονται στους πολλούς ανά τον κόσμο χρήστες. Αυτό όμως το αυτοκίνητο θα δημιουργήσει από μόνο του μια ιδιαίτερη κατηγορία. Θα είναι πράγματι το «κάτι άλλο» χωρίς να απαιτεί από τους αγοραστές του να εκταμιεύσουν ποσά αντίστοιχα με εκείνα που απαιτούν οι κατασκευαστές πολυτελών αυτοκινήτων.

Το νέο μοντέλο θα εμπορεύεται και μέσω διαδικτύου από μια πλατφόρμα προπαραγγελιών  η οποία θα χρησιμοποιείται από κοινού με την αδελφή εταιρεία Hyundai και η οποία θα μπορεί να συμπεριλάβει στο μέλλον και τα πιο μεγάλα SUV αυτών των εταιρειών.   Τέλος φόρμαςΟι προδιαγραφές υπόσχονται 498 χιλιόμετρα αυτονομία, δηλαδή 45 χιλιόμετρα περισσότερα από την αυτονομία του μοντέλου e-Niro που πωλείται τώρα. Εν τούτοις η Kia δηλώνει ότι εργάζεται ήδη για να προσφέρει αυτονομίες των 800 χιλιομέτρων για τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα χωρίς όμως να καθορίζει και το χρόνο που θα απαιτηθεί για την υλοποίηση αυτών των σχεδίων

Η Kia επίσης δηλώνει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά της του έτους 2021 θα μπορούν να φορτίζουν τους συσσωρευτές τους από το 20% έως το 80% σε 20 λεπτά της ώρας συνδεόμενα με ταχυφορτιστές που θα λειτουργούν στη τάση των 800 V και που θα διαθέτουν ισχύ μέχρι και 350 kW. Σήμερα μόνο η Porsche Taycan διαθέτει αυτή την τεχνολογία.

Ο κ. Emilio Herrera, ανώτερο στέλεχος της Kia Europe, αναφερόμενος στη συνεργασία της Kia με την υψηλής τεχνολογίας εταιρεία Rimac, στην οποία μάλιστα η Kia έχει επενδύσει κεφάλαια, είπε ότι η «υψηλές επιδόσεις» των αυτοκινήτων, στο τέλος της δεκαετίας 1980 και μέχρι το τέλος της δεκαετίας 1990, αποτελούσαν στοιχείο μάλλον αρνητικό και αντίθετο προς τα επιδιωκόμενα φιλικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου για τον χρήστη και το περιβάλλον. Τώρα πιστεύουμε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να χαρίζουν στο χρήστη τους ικανοποίηση και ευχαρίστηση χωρίς να θεωρούνται αντικοινωνικά. Δείτε για παράδειγμα τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει η Tesla. Οι επιδόσεις είναι σύμφυτο χαρακτηριστικό τους και έχουμε αποφασίσει το ίδιο να συμβαίνει και με τα δικά μας ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ο στόχος μας είναι να μεταφέρουμε στα αυτοκίνητά μας την τεχνολογία των μεγάλων αυτονομιών και των υψηλών επιδόσεων της τεχνογνωσίας της Rimac.

 

Previous ArticleNext Article