Η απόφαση αυτή ήταν αναμενόμενη αφού το μοντέλο ανάπτυξης των υποδομών φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων το οποίο προκρίνεται από τις Ευρωπαϊκές Οδηγίες δεν επιτρέπει παρά μόνο ως έσχατη λύση τη δραστηριοποίηση των διαχειριστών των δικτύων ως ιδιοκτητών σταθμών φόρτισης.
Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο., στην πρότασή του για τη δημιουργία του βασικού εθνικού δικτύου ταχυφορτιστών της Ηπειρωτικής Ελλάδας, έχει προτείνει να ενεργήσει ο ΔΕΔΔΗΕ όχι ως ιδιοκτήτης των σταθμών φόρτισης αλλά ως τεχνικός συντονιστής και υποστηρικτής του συστήματος το οποίο θα υλοποιηθεί από ιδιώτες επιχειρηματίες προς τους οποίους ο ΔΕΔΔΗΕ θα χορηγήσει τον τεχνικό εξοπλισμό επί τη βάσει μακράς περιόδου αποπληρωμής του κόστους εις το ακέραιο ή, εάν υπάρξει η δυνατότητα, με ποσοστό μείωσής του λόγω ένταξης του έργου σε κάποιο πρόγραμμα ευρωπαϊκής χρηματοδότησης.
Στην περίπτωση αυτή η ΡΑΕ δεν θα είχε λόγο να απορρίψει το αναγκαίο ποσό των 4 εκ. Ευρώ για την προμήθεια του εξοπλισμού δοθέντος ότι αυτό δεν θα αντιπροσώπευε οριστική δαπάνη αλλά ούτε και θα ενέπλεκε τον ΔΕΔΔΗΕ σε ιδιοκτησιακό καθεστώς των σταθμών φόρτισης. Η πρόταση αυτή έχει όλα τα πλεονεκτήματα μιας γρήγορης υλοποίησης του βασικού δικτύου με ομοιογενείς τεχνικές προδιαγραφές, ενιαίο κανονισμό λειτουργίας και ορθή και αποτελεσματική τεχνική υποστήριξη. Μόνο πολιτική βούληση χρειάζεται για να γίνει επί τέλους ένα σημαντικό βήμα στη χώρα μας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και τίποτα περισσότερο. Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. θα συνεχίσει, όπως πάντοτε, να προτείνει πρακτικές και αποτελεσματικές λύσεις προκειμένου να τονωθεί το αγοραστικό ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να ξεπεράσει ή χώρα μας τη δυσκαμψία που την χαρακτηρίζει στη λήψη των αναγκαίων αποφάσεων.